#newsy Sukces gry ,,Phasmophobia". Planowanie wczesnego dostępu przez solowego dewelopera.

Zacznijmy od tego, czym właściwie jest ,,Phasmophobia". To psychologiczna gra horror, gdzie czteroosobowa (może być mniej) drużyna ma za zadanie odkryć tożsamość ducha występującego w domu i zebrać o nim jak najwięcej danych. Oczywiście gracze otrzymują specjalne do tego wyposażenie. I to, co jest najciekawsze w grze to kontaktowanie się z duchami przez mikrofon. Podczas rozgrywki trzeba wypowiedzieć słowo klucz, żeby zjawa nam odpowiedziała. Bardzo mnie ciekawi, jak to właściwie działa ze strony tworzenia gry. Chociaż nie wymaga ona używania mikrofonu podczas rozgrywki, to jednak na pewno jest dużym uatrakcyjnieniem, gdy mamy taką możliwość porozumiewania się z duchami w grze również głosowo.

sukces-gry-phasmophobia-planowanie-wczesnego-dostepu-przez-solowego-dewelopera-1

Na ten moment gra jest jedynie we wczesnym dostępie, jednak na Steamie już zdobywa mnóstwo pozytywnych recenzji. Gracze bardzo wychwalają niezwykły i mrożący krew w żyłach klimat. Niektórzy nawet nie poskąpili nam paru ciekawych przeżyć z ich rozgrywki. Między innymi była wypowiedź, że pewna osoba krzyczała imię zjawy na cały dom, a dopiero potem zorientowała się, że najpierw musi znaleźć ducha i wtedy próbować się z nią komunikować. Sama w przyszłości chciałabym zagrać w ,,Phasmophobię". Mam wrażenie, że znajdziemy w tej grze ciekawą opcję kooperacji i dla samego zobaczenia, skąd ta nagła popularność gry. Jak dla mnie ,,Phasmophobia" prezentuje się naprawdę dobrze nie tylko pod względem mechaniki, a również graficznym. No nie jest to może Wiedźmin 3: Dziki Gon, ale jak na moje oko i tak robi wrażenie.

sukces-gry-phasmophobia-planowanie-wczesnego-dostepu-przez-solowego-dewelopera-2

Za produkcję gry odpowiada jednoosobowe studio Kinetic Games. Otrzymaliśmy od niego parę wstępnych informacji, które można zobaczyć w języku angielskim na Steamie. Między innymi dane, kiedy możemy się spodziewać pełnej wersji gry. Autor przewiduje, że najwcześniej w 2021 roku, jednak to może się zmienić ze względu na planowane dodanie nowych funkcji i tego, jak będzie postępować gra w ramach wczesnego dostępu. Kinetic Games pracuje nad zaopatrzeniem gry w nowe mapy, ekwipunek i duchy. Podkreśla również, że zwraca uwagę na opinie społeczności odnośnie tego, co powinno zostać poprawione lub dodane. Zawsze podoba mi się, gdy twórcy zwracają uwagę na wszelkie spostrzeżenia graczy. Czy zamieni słowa także w czyny? To się okaże prawdopodobnie w 2021 roku. W jednym z pytań pojawia się pytanie, czy w razie wydania pełnej wersji gry zmieni się cena. I tutaj oczywiście odpowiedź jest nieprzecząca. Możemy się spodziewać podniesienia wartości gry po premierze.

sukces-gry-phasmophobia-planowanie-wczesnego-dostepu-przez-solowego-dewelopera-3

Czy mieliście okazję zagrać w tę grę? Jeśli nie, to jakie jest wasze odczucie, co do tej gry po jej krótkim przedstawieniu?

Tutaj macie link do gry na platformie Steam.

Trwa ładowanie komentarzy

© 2020 Katarzyna ❤️